►♥♣♥◄طلاب كفر الشيخ►♥♣♥◄
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

►♥♣♥◄طلاب كفر الشيخ►♥♣♥◄

►♥♣♥◄طلاب كفر الشيخ►♥♣♥◄

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاى تحرق دم البنات ؟!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
moghaa
طالب جديد
طالب جديد

ازاى تحرق دم البنات ؟! Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تحرق دم البنات ؟!   ازاى تحرق دم البنات ؟! Emptyالجمعة فبراير 06, 2009 2:58 pm

ازاي الواحد يحرق دم البنات؟

العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال عدة مواقف متتالية و

ربنا يقدركم على بنات حواء قولوا يا رب

1- اذا كنت ماشوفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟

ترد بمنتهى السذاجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟ !!

2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة.................... ترد و تقول شىء طبيعى (رخامه خليك رخم)

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الذوق و الادب انك تعاكسها

بمنتهى الغتاتة (خليك غتت) و على الاقل ترش عليها ميه!!

4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك

انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها..............

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد

عليها و تقولها ماعليش,,,او انا اسف

لااااااااااااا رد عليها وقولها اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك

على حريمى

7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك

مثلا : الساعة 5..................... بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر

على اخرك..... : وده اقل واجب يعني

9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة

مجربة و جابت مفعول) .....هتنادى عليك....- هيثم .... ممكن لو سمحت...... هيثم ال هو انت يعني بلا

فخر,,, بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......

طبعا و شها هيبقى شبه الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و

لا ذوق....و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

الموقف ال جي ده بقي اخر فكاهة

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الذوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........

و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى

قبلها (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده) ,,,بس ولا يهمك

خليك غتت عايزيـــــــــــن غتــــــــــــــــاتـــــــــــــــــه

11- لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف

انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابي

(والله يا احمد يا عرابي اتبهدلت معانا اوي) امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو

لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى ,,,,كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى...

و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......مش عارف ليه يا حياتى

حاسس انك فقر و نحس

هههههههههههههههههههههههههههههههه

12-لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى
تعمل زيه .........

رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

13- لو اي بنت بقي بعتت رسالة ليك او عملت موضوع علي المنتدي هنا من الذوق جدا انك تنفد

كما لو ان الموضوع او الرسالة مش موجودة من اساسه (غتـــــــــــــــاتـــــــــــــه)

اي خدمة بقي يا رجالة انا خدمتكم خدمة العمر اهو يلا
yero
نائب المدير
نائب المدير
yero

ذكر
المزاج : الهبل

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم البنات ؟!   ازاى تحرق دم البنات ؟! Emptyالأحد فبراير 08, 2009 10:09 am

الله ينور والله ماليك حل
https://fashaladab.yoo7.com
moghaa
طالب جديد
طالب جديد

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم البنات ؟!   ازاى تحرق دم البنات ؟! Emptyالأحد فبراير 08, 2009 1:10 pm

منورنى ف الموضوع يا يرو
mmes
طالب جديد
طالب جديد
mmes

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : تمام اقوى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرق دم البنات ؟!   ازاى تحرق دم البنات ؟! Emptyالثلاثاء فبراير 17, 2009 7:33 am

كل الكلام ده غلط دى البنات يبنى ربنا بعتهانا دا الحاجه الطريه فى حياتنا غلط طبعا لازم تعملهم بزوق واحترام كتير اقوى وعلى فكره مش كلهم بعضهم طبعا حوالى 60 فى الميه كويسين ومحترمين والباقى الله واعلم انا م

ازاى تحرق دم البنات ؟!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصرياً ألبوم الأفراح الرائع (عرفتوا ازاى) لـ رمضان فرعون 2009 على أكثر من سيرفر
» الولاد فى نظر البنات
» طريقه جديده لمعاكسة البنات ادخلوا يالالالالالالالالا